Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je da se javna rasprava o Generalnom urbanističkom planu Novog Sada, zakazana za 21. februar, prema njihovim saznanjima, najverovatnije neće održati.
U Novom Sadu urbanistički planovi se rade prema željama "Galens"-a. Npr. pored kružne raskrsnice (Bul. patrijarha Pavla, Bul. Evrope i ul. Cara Dušana) pri kraju je izgradnja ogromnog stambeno-poslovnog kompleksa za koji nije obezbeđen propisani i potreban broj parking mesta. Onaj ko je to odobrio zaslužuje krivičnu prijavu. Zato se sada forsira izmena urbanističkog plana kojom bi se na placu preko puta izgradila garaža.
To je 13 000 potpisa za 16 istih primedbi. Na futoskoj pijaci su ljudi prilazili da pitaju o cemu se radi, na sta su dobili odgovor da ce da se pomera nasip i da se betonira i gradi u koritu reke. Svako ko to čuje naravno da ce da potpise (a niko nije stao da procita primedbe) samo sto to nije cela prica tako da po mom misljenju tih 13 000 potpisa nije neka jaka stvar kad vecina ljudi verovatno ni ne zna kakav je celokupan plan i ideja.
I moram samo da kazem da sam bio na javnoj prezentaciji i da sam sve ove koji su vikali i svadjali se sa urbanistima posle video na fejsu ekoloskog fronta, bilo je par normalnih i argumentovanih zamerki ali je vecina bila samo prepirka i dobacivanje koje su oni snjinali sve vreme, i onda oni kasnije kazu kako su urbanisti napravilo rijaliti od prezentacije...
Prilicno sam se razocarao u njih jer izgleda da ni oni nisu tu radi gradjana nego iz nekih svojih interesa.
Ja i dalje ne mogu da verujem da toliko ludilo i slepilo vlada u gradskim vlastima i strukturama.
Most koji ide na bulevar Evrope je ZLO i izazvace kolaps saobracaja jer vec sada imamo kolaps na kruznom toku kod prvog nadvoznjaka prema autoputu.
Aman ljudi, vizionarstvo je da se grad siri a saobracaj kamiona izmesti iz grada na obilaznicu, a to jr moguce samo ako se most izgradi kod Begeca i onda obilaznica do autoputa, a da se urade bulevari do izlaska iz Begeca, bulevar do izlaska iz Rumenke, bulevar do Backog Jarka, bulevar do izlaska iz Ceneja.
Nece vise biti pretrpavanja grada a na Šodrosu napraviti iskljucivo prizemne objekte i sportsko rekreativne sadrzaje, restorane.
Veoma bi znacilo i da se bulevar koji zove Kej, produzi preko kanala DTD do puta prema Kaću.
Nakon ovoga sve bi bilo lakse, jer ako imate kolaps saobracaja imate mrtav grad.
Logika nalaze i da postoji zuta traka na svim bulevarima za taxi i autobuse i da oni voze iskljucivo tim trakama.
S obzirom da ce vovid bolnica biti gradska bolnica to znaci da bi ceo taj kraj trebalo urbanisticki urediti u stambeno poslovni deo.
INSIATIRANJE NA MOSTU OREMA BULEVARU EVROPE JE ZLOCIN OREMA GRADU
Ma nece odloziti sednice.
Samo ce se jos vise ukopati. A zaposleni cute. Uvek bili .....
Fizicki nije moguce preci svaku od primedbi. A oni ce samo ovlas preci preko dela primedbi.
A clanovi komisije moraju da ucestvuju u tome jer su i sami iticali na resenja planova i za telep i za gup.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
SSP: Primedbe na GUP zagušile gradsku upravu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•12.02.2022.
•20:58
Komentari 9
/
postoje vec dva mosta koji vode za kamenicu.
ili da opet budu sruseni posto vam ne trebaju.
ili je red da se napravi onima kome treba
Živeti slobodno
Vidimo se na izborima!
Željko
Trtoš
Razocaran
I moram samo da kazem da sam bio na javnoj prezentaciji i da sam sve ove koji su vikali i svadjali se sa urbanistima posle video na fejsu ekoloskog fronta, bilo je par normalnih i argumentovanih zamerki ali je vecina bila samo prepirka i dobacivanje koje su oni snjinali sve vreme, i onda oni kasnije kazu kako su urbanisti napravilo rijaliti od prezentacije...
Prilicno sam se razocarao u njih jer izgleda da ni oni nisu tu radi gradjana nego iz nekih svojih interesa.
Nebojša Berak
Most koji ide na bulevar Evrope je ZLO i izazvace kolaps saobracaja jer vec sada imamo kolaps na kruznom toku kod prvog nadvoznjaka prema autoputu.
Aman ljudi, vizionarstvo je da se grad siri a saobracaj kamiona izmesti iz grada na obilaznicu, a to jr moguce samo ako se most izgradi kod Begeca i onda obilaznica do autoputa, a da se urade bulevari do izlaska iz Begeca, bulevar do izlaska iz Rumenke, bulevar do Backog Jarka, bulevar do izlaska iz Ceneja.
Nece vise biti pretrpavanja grada a na Šodrosu napraviti iskljucivo prizemne objekte i sportsko rekreativne sadrzaje, restorane.
Veoma bi znacilo i da se bulevar koji zove Kej, produzi preko kanala DTD do puta prema Kaću.
Nakon ovoga sve bi bilo lakse, jer ako imate kolaps saobracaja imate mrtav grad.
Logika nalaze i da postoji zuta traka na svim bulevarima za taxi i autobuse i da oni voze iskljucivo tim trakama.
S obzirom da ce vovid bolnica biti gradska bolnica to znaci da bi ceo taj kraj trebalo urbanisticki urediti u stambeno poslovni deo.
INSIATIRANJE NA MOSTU OREMA BULEVARU EVROPE JE ZLOCIN OREMA GRADU
Limanac
Kažu, lopov nikome ne veruje.
Rajko
Zbogom pameti
Samo ce se jos vise ukopati. A zaposleni cute. Uvek bili .....
Fizicki nije moguce preci svaku od primedbi. A oni ce samo ovlas preci preko dela primedbi.
A clanovi komisije moraju da ucestvuju u tome jer su i sami iticali na resenja planova i za telep i za gup.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H